Payments and Refunds

ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες online εισιτηρίων και πληρωμών του localstage. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες χρεώσεων του localstage συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου του localstage.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ - TICKET

Ο θεατής καλείται να πληρώσει εισιτήριο για μια ζωντανή παράσταση στο localstage μονάχα όταν ο Καλλιτέχνης / Χώρος Τέχνης («Διοργανωτής») επιλέξει να ορίσει εισιτήριο κατά τη δημιουργία της στο localstage. Σε περίπτωση όπου ο «Διοργανωτής» επιλέξει η διαδικτυακή του παράσταση στο localstage να είναι ελεύθερη, δεν υπάρχει καμία χρέωση για την παρακολούθησή της.

ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ - TIP

Ο θεατής έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ηλεκτρονικό «φιλοδώρημα» (αναφέρεται ως TIP) σε μια διαδικτυακή παράσταση μονάχα όταν ο «Διοργανωτής» επιλέξει να ορίσει εισιτήριο κατά τη δημιουργία της στο localstage. Σε περίπτωση όπου ο «Διοργανωτής» επιλέξει η διαδικτυακή του παράσταση στο localstage να είναι ελεύθερη, δεν υπάρχει η δυνατότητα ο θεατής να προσφέρει TIP.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΗ

Η πληρωμή TICKET και η προσφορά TIP στο localstage πραγματοποιείται μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικών συναλλαγών Braintree (μια εταιρία του PayPal). Επιλέγοντας πληρωμή TICKET ή αντίστοιχα προσφορά TIP σε μια διαδικτυακή παράσταση, ανοίγει το παράθυρο πληρωμής της πλατφόρμας Braintreeκαι η ηλεκτρονική καταβολή χρημάτων μπορεί να γίνει μέσω λογαριασμού PayPal ή μέσω εισαγωγής στοιχείων Πιστωτικής Κάρτας. Έχοντας αποδεχτεί τους παρόντες Όρους, ο χρήστης συμφωνεί να πληρώσει το πλήρες ποσό του TICKET, συμπεριλαμβανομένου των φόρων. Η πληρωμή πραγματοποιείται σε Ευρώ (Euro).

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή που πραγματοποιείται στο localstage (TICKET/TIP) ο χρήστης λαμβάνει emailτης αναλυτικής χρέωσης που έχει πραγματοποιηθεί και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως νόμιμη απόδειξη. Το email αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο χρήστης κατά την εγγραφή του στο localstage. Ο χρήστης πρέπει να διατηρήσει αυτό το email για οποιαδήποτε χρήση.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση όπου διακοπεί μια διαδικτυακή παράσταση και ευθύνεται ο Διοργανωτής και όχι ο θεατής, τότε ο θεατής μπορεί να κάνει αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω emailστο live@localstage.gr. Στο email για την αίτηση επιστροφής χρημάτων πρέπει να αναφέρεται καθαρά η διαδικτυακή παράσταση που παρουσίαση σφάλμα και η ώρα που έγινε η διακοπή. Εάν η διακοπή προκληθεί από τεχνικό πρόβλημα στη γραμμή σύνδεσης ή στη συσκευή παρακολούθησης του θεατή, τότε δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ, ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Οποιαδήποτε καταγραφή, σύλληψη, κατέβασμα, αναμετάδοση ή γενικότερη αποθήκευση των διαδικτυακών μεταδόσεων που πραγματοποιούνται στο localstage, είτε γίνονται ψηφιακά, εικονικά ή φυσικά, απαγορεύονται αυστηρά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΣΟΔΩΝ και ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ LOCALSTAGE

Εφόσον ένας εγγεγραμμένος χρήστης στο localstage δηλώσει στο μενού «Λογαριασμός» ότι είναι Καλλιτέχνης ή Χώρος Τέχνης, τότε θα ενεργοποιηθεί η επιλογή «Πληρωμές» στο μενού του. Στο μενού «Πληρωμές» στο κάτω μέρος ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να λαμβάνει τα έσοδα από τις διαδικτυακές του παραστάσεις. Μπορεί να επιλέξει τα έσοδά του να καταθέτονται σε λογαριασμό του PayPal ή σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Επίσης, μπορεί να επιλέξει την έκδοση Απόδειξης ή Τιμολογίου για κάθε συναλλαγή.

Στο ίδιο μενού, «Πληρωμές», στην καρτέλα «Ολοκληρώθηκαν» ο χρήστης μπορεί να βλέπει τα έσοδα και τα κέρδη του για κάθε διαδικτυακή παράσταση. Αντίστοιχα, για κάθε διαδικτυακή παράσταση υπάρχει ένδειξη «Πληρώθηκε» ή «Δεν πληρώθηκε», όπου ελέγχει ο χρήστης άμεσα εάν έχει πληρωθεί από το localstage για τη συγκεκριμένη παράσταση.